- Više proizvoda ZEISS-a
- Rješenja za čišćenje naočala
- Povećavajuća pomagala
- Naočale za snijeg
- Sportske naočale
O društvu ZEISS
ZEISS je vodeće međunarodno tehnološko društvo koje djeluje u području optike i optoelektronike. U prethodnoj fiskalnoj godini grupa ZEISS ostvarila je godišnji prihod u ukupnom iznosu većem od 8,8 milijarde EUR u svoja četiri segmenta: proizvodna tehnologija poluvodiča, industrijska kvaliteta i istraživanje, medicinska tehnologija i potrošačka tržišta (stanje: 30. rujna 2022.).
ZEISS za svoje kupce razvija, proizvodi i distribuira inovativna rješenja za industrijsko mjeriteljstvo i osiguranje kvalitete, rješenja za mikroskopiju za medicinsku i farmaceutsku industriju i istraživanje materijala te medicinska tehnološka rješenja za dijagnostiku i liječenje u oftalmologiji i mikrokirurgiji. Naziv ZEISS sinonim je i za vodeća svjetska rješenja u području fotolitografije, koja se upotrebljavaju u industriji čipova za proizvodnju poluvodičkih komponenti. Za popularnim proizvodima društva ZEISS, poput leća za naočale, objektiva fotoaparata i dalekozora, vlada globalna potražnja.
S portfeljem koji je usklađen s budućim područjima rasta poput digitalizacije, zdravstva i pametne proizvodnje te sa snažnom markom, ZEISS oblikuje budućnost tehnologije i svojim rješenjima neprestano unapređuje svijet optike i povezanih područja. Značajna, održiva ulaganja u istraživanje i razvoj temelji su za uspjeh i kontinuirano širenje tehnologije i vodstva na tržištu društva ZEISS.
S više od 38.000 zaposlenih, društvo ZEISS aktivno je diljem svijeta u gotovo 50 zemalja s oko 60 prodajnih i uslužnih poduzeća, 30 proizvodnih lokacija i 25 razvojnih lokacija. Osnovano je u gradu Jeni 1846. godine, a danas ima sjedište u mjestu Oberkochen u Njemačkoj. Zaklada Carl Zeiss, jedna od najvećih zaklada u Njemačkoj koja se zalaže za promicanje znanosti, jedini je vlasnik holding društva Carl Zeiss AG.
ZEISS Vision Care
ZEISS Vision Care jedan je od vodećih svjetskih proizvođača leća za naočale i oftalmoloških instrumenata. Jedinica je dodijeljena segmentu potrošačkih tržišta te razvija i proizvodi ponude za cijeli lanac vrijednosti u području naočala koje se distribuiraju diljem svijeta pod markom ZEISS.
Politika društva ZEISS
Politika društva ZEISS opisuje stavove društva ZEISS o sljedećim osnovnim temama:
- marka ZEISS, proizvodi i zadovoljstvo kupaca
- zaposlenici, zdravlje i sigurnost
- usklađenost i društvena odgovornost
- vanjski odnosi, partneri i dobavljači
- zaštita okoliša i energetska učinkovitost
- kontinuirano unapređivanje procesa i postavljanje ciljeva
U svim svojim poslovnim potezima i postupcima vodimo računa o usklađenosti kao najvažnijem osnovnom načelu.