
Optimalna upotreba proizvoda uz MyZEISS
Također se možete registrirati u tri jednostavna koraka.
Unesite adresu e-pošte, ispunite obrazac i aktivirajte svoj račun klikom na poveznicu u poruci e-pošte za potvrdu.
Predstavljanje usluge MyZEISS
Najčešća pitanja
-
Korisnička platforma MyZEISS vaše je glavno odredište za sve usluge koje ZEISS nudi, od upravljanja sustavima do digitalnih usluga i edukacija.
- My Learning: gledajte sveobuhvatne videoupute za proizvode i pohađajte certifikacijske tečajeve akademije ZEISS Academy putem interneta. Otkrijte kliničke slučajeve svojih kolega putem usluge Peer Insights.
- My Tools: ekskluzivni materijali za oftalmološke korisnike namijenjeni pacijentima koji će vam pomoći u poticanju rasta vašeg poslovanja. Usluga CONVIVO Image Library dostupna je isključivo korisnicima proizvoda ZEISS CONVIVO.
- My Systems: upravljajte svojim uređajima i podnesite servisne zahtjeve putem interneta.
-
Platforma MyZEISS optimizirana je za svakog korisnika. Preporučujemo da upotrijebite svoju poslovnu adresu e-pošte kako biste se registrirali u tri jednostavna koraka na stranici: www.zeiss.com/meditec/myzeiss
- 1. korak: Unesite svoju poslovnu adresu e-pošte
- 2. korak: Ispunite obrazac
- 3. korak: Aktivirajte svoj račun klikom na poveznicu u poruci e-pošte za potvrdu.
-
Ovisno o vašoj ulozi i specijalnosti dostupni su određeni dodatni alati. Na primjer, usluga ZEISS CONVIVO Image Library, koju nudimo korisnicima proizvoda CONVIVO, pruža uvid u odabrane kliničke slučajeve vaših kolega prikazom primjera slika napravljenih tijekom zahvata izvedenih uređajem CONVIVO® marke ZEISS. Pružamo podršku svojim brojnim segmentima kupaca te nastavljamo razvijati i pružati nove funkcionalnosti i usluge.
-
Izradite i podnesite servisni zahtjev putem glavne stranice „Service Requests“ ili putem pregleda uređaja pod My Systems. Odlučite li se za drugu opciju, u vašem servisnom zahtjevu automatski se popunjavaju početni podaci, uključujući odjel i serijski broj. Nakon toga odaberite opći problem i detaljno objasnite poteškoće. Također možete uvesti slike ili videozapise kako bismo mogli lakše shvatiti problem i brzo ga riješiti. Status svojeg servisnog zahtjeva možete vidjeti u bilo kojem trenutku pod značajkom „Service Requests“.
-
Da, platforma MyZEISS sadržava razne videoupute i dokumentaciju vezane uz obuku za proizvode i otklanjanje poteškoća. Poteškoće na svojim proizvodima možete otkloniti s pomoću kratkih videouputa ZEISS-ovih stručnjaka. Osim toga, uvid u slučajeve kolega pruža vam opširnu zbirku kliničkih slučajeva koji su prikupljeni putem tehnologija tvrtke ZEISS, a koje su pripremili i opisali vaši kolege.