Usluge tvrtke ZEISS
Usluge tvrtke ZEISS

Omogućavamo vam da se usredotočite na skrb za pacijenta.

ZEISS OPTIME

Usluge tvrtke ZEISS omogućavaju vam da se usredotočite na ono što radite najbolje:
pružanje prvoklasne skrbi za pacijente.

ZEISS OPTIME omogućava vam da se usredotočite na skrb za pacijenta.

Plan usluga OPTIME® tvrtke ZEISS pruža vam prednost prioritetnog tretmana, što vam omogućava rad bez ograničenja i izbjegavanje neplaniranog prekida rada vaših sustava.

Naše ponude usluga uključuju mnogo više od samog jamstva te uz njih možemo podržavati vaše procese u klinici ili ordinaciji. Pojedinačni planovi usluga mogu obuhvatiti širok spektar usluga i prilagoditi se vašim specifičnim potrebama.

To je bit programa ZEISS OPTIME.

Planovi usluga ZEISS OPTIME

Tri prilagođena plana usluga OPTIME pružaju dokazano, certificirano i pouzdano jamstvo vašim sustavima tvrtke ZEISS. Naša usluga omogućava vam da održite vrijednost i isplativost vašeg sustava tvrtke ZEISS. Servisirani instrument osigurava točnost pri dijagnosticiranju i preciznost u liječenju, što je temelj vašeg ugleda. Osim toga, možete odabrati i različite dodatke. Od iznimne nam je važnosti bliska suradnja s vama u pronalaženju rješenja koje najbolje odgovara vašim potrebama.

  • OPTIME complete

    Ako imate sustavno okruženje od ključne važnosti (npr. sustav za fakoemulzifikaciju u sklopu operacije sive mrene), uređaj koji je ključan za vaš tijek rada i koji stoga utječe na čitavo postrojenje ili ako je vrijeme aktivnog rada sustava ZEISS od presudne važnosti, odaberite program OPTIME complete. Riječ je o sveobuhvatnom paketu usluga s najvećim vremenom aktivnog rada i najbržim rješavanjem problema, i to bez financijskog rizika. Pouzdajte se u prednosti prioritetnog tretmana.

  • OPTIME advanced

    Ako imate uređaj u osjetljivom okruženju koji ima znatan utjecaj na tijek rada te ako bi prekid rada izazvao gubitak produktivnosti, odaberite program OPTIME advanced. On uključuje četiri prednosti: nema neplaniranih troškova održavanja; dosljedna kvaliteta sustava i usluga; visoko vrijeme aktivnog rada; visoka fleksibilnost, pouzdanost i učinkovitost.

  • OPTIME prevent

    Ako vaš sustav ZEISS u manjoj mjeri utječe na tijek rada i imate rezervni sustav, ako je on osnovni tehnološki proizvod i ako vaša ustanova raspolaže ograničenim sredstvima, OPTIME prevent pravi je plan za vas. Prednosti za vas bit će nepostojanje neplaniranih troškova održavanja i redovite provjere sigurnosti i kvalitete. Program osigurava i produljenje vijeka trajanja sustava.

Planovi usluga prilagođeni vašem svakodnevnom radu

Ponuda usluga u pojedinim se državama može razlikovati, ovisno o lokalnim propisima.

Preventivno održavanje Uz preventivno održavanje i redovne provjere sigurnosti i kvalitete sustava može se osigurati njegova dugotrajnost.
Podrška na daljinu Popravci na daljinu, dijeljenje radne površine računala na daljinu, podrška za aplikacije i analiza zapisničkih datoteka služe za skraćivanje vremena prekida rada.
Ažuriranja Ažuriranja hardvera i softvera povećavaju sigurnost i učinkovitost vaših sustava.
MyZEISS S pomoću naše online platforme za klijente možete u svakom trenutku putem interneta otvarati zahtjeve za usluge, preuzimati softverske datoteke i upravljati svojim sustavima tvrtke ZEISS.
Korektivno održavanje Naš kvalificirani servisni tim pomoći će vam ako neki od vaših sustava ne funkcionira ispravno.
Rezervni dijelovi Naručite naše certificirane rezervne dijelove kad god su vam potrebni kako biste se mogli u potpunosti usredotočiti na vrhunsku skrb za pacijente.
Dodatne značajke usluge Ovisno o sustavu tvrtke ZEISS, instalaciji i regiji, mogu se naručiti dodatne značajke usluge.

OPTIME complete

na zahtjev

OPTIME advanced

vrijeme + materijal

na zahtjev

OPTIME prevent

nije primjenjivo

vrijeme + materijal

vrijeme + materijal

na zahtjev

Dodatne značajke usluge

  • Nadogradnje

    Nadogradnje softvera

    ZEISS nudi nove značajke aplikacija i nadogradnje softvera, pa možete biti sigurni da vaši sustavi rade s najnovijim dostupnim verzijama.

  • Artikli za posudbu

    Artikli za posudbu

    Ako se sustav ne može popraviti na licu mjesta, možda ćete ga morati poslati u centar za popravke na našoj lokaciji. U određenim slučajevima možemo ponuditi zamjenski sustav dok se vaš sustav popravlja.

  • Podrška za aplikacije

    Podrška za aplikacije

    Obuku o aplikacijama za vas i vaš tim provodi ovlašteni stručnjak za aplikacije tvrtke ZEISS bilo na licu mjesta ili u jednom od naših centara za obuku.

  • Podrška za integraciju/migraciju

    Podrška za integraciju/migraciju

    Naš IT servis može vam pomoći pri migraciji vašeg sustava u vaše IT okruženje na licu mjesta, ali i provedbi potrebnih mrežnih postavki.

  • Izvan radnog vremena

    Izvan radnog vremena

    Ugovoreno produljeno radno vrijeme za preventivno i/ili korektivno održavanje (od ponedjeljka do petka i/ili vikendom i praznicima).

  • BioMed obuka

    BioMed obuka

    U sklopu posebne BioMed obuke možete se detaljno upoznati sa svojim sustavima tvrtke ZEISS, njihovim značajkama i održavanjem te saznati kako ih najbolje upotrebljavati.

Obratite nam se za više informacija o planovima usluga ZEISS OPTIME

Obrazac se učitava...

Ako želite saznati više o tome kako tvrtka ZEISS obrađuje podatke, pročitajte našu obavijest o zaštiti osobnih podataka.

Platforma za klijente MyZEISS

Upravljajte svojim sustavima tvrtke ZEISS putem interneta.

MyZEISS je platforma za klijente koja vam omogućava da iskoristite puni potencijal svojih sustava ZEISS. Dostupan vam je širok raspon edukativnih videozapisa, uvid u rad vaših kolega i sveobuhvatan set pomoćnih alata kako biste svoje sustave upotrebljavali na najučinkovitiji način i istodobno sveli vremena prekida rada na najmanju moguću razinu.

Moji sustavi

Steknite pregled nad svim vašim sustavima tvrtke ZEISS. Pregledajte osnovne podatke o svojim sustavima tvrtke ZEISS, kao što je lokacija. Provjerite razne podatke online (npr. datum instalacije i status ugovora) i podnesite zahtjeve za izmjene izravno putem platforme MyZEISS.

Dostupno samo za potvrđene klijente tvrtke ZEISS.

Zahtjevi za usluge

Pogledajte sve nove, postojeće i prošle naloge za usluge. Kreirajte nove zahtjeve za usluge online i u svakom trenutku pratite status postojećih zahtjeva. Dodajte ostale detalje poput slika i zapisničkih datoteka uz svaki nalog kako bismo lakše identificirali probleme i što ih brže riješili.

Dostupno samo za potvrđene klijente tvrtke ZEISS.

Portal za preuzimanje softvera

S platforme MyZEISS možete preuzeti softverske datoteke poput instalacijskih paketa ili sigurnosnih ažuriranja kako bi vaši sustavi tvrtke ZEISS bili aktualni, a čekanje svedeno na minimum.

Potrebna je odvojena registracija i prijava.

Želite li maksimalno iskoristiti svoje sustave?

Pristupite platformi MyZEISS već danas.

Predstavljamo vam svoju sveobuhvatnu platformu, prilagođenu vašim potrebama. S opsežnom bazom članaka vaših kolega, detaljnih obuka te korisnih alata i značajki za vaše uređaje marke ZEISS.

Uspjeh na pametan način – ZEISS Smart Services

  • Povežite svoj sustav i dobit ćete trenutnu podršku na daljinu u svrhu smanjenja vremena reakcije i povećanja dostupnosti sustava.
  • Naši ovlašteni stručnjaci savjetovat će vas kako biste pronašli odgovarajuće rezervne dijelove i brzo riješili probleme.
  • Kibernetička sigurnost i sigurna veza u skladu s međunarodnim normama. (npr. ISO / IEC 27001)

Obratite nam se

Upit o prodaji i proizvodima

Obrazac se učitava...

Za više informacija o proizvodima ili za slanje prodajnog zahtjeva.
Navedite koji vas proizvod zanima i potrebne informacije.

Podaci navedeni u ovom obrascu za kontakt upotrijebit će se kako bi tvrtka Carl Zeiss Meditec AG ili naše lokalne prodajne tvrtke Carl Zeiss Meditec odgovorile na vaš zahtjev putem e-pošte ili telefona. Ako želite saznati više o tome kako tvrtka ZEISS obrađuje podatke, pročitajte našu obavijest o zaštiti osobnih podataka.

Upit o uslugama

Obrazac se učitava...

Za pomoć ili pitanja u pogledu vaših proizvoda tvrtke ZEISS.
Ispunite ovaj obrazac i javit ćemo vam se u najkraćem mogućem roku.

Podaci navedeni u ovom obrascu za kontakt upotrijebit će se kako bi tvrtka Carl Zeiss Meditec AG ili naše lokalne prodajne tvrtke Carl Zeiss Meditec odgovorile na vaš zahtjev putem e-pošte ili telefona. Ako želite saznati više o tome kako tvrtka ZEISS obrađuje podatke, pročitajte našu obavijest o zaštiti osobnih podataka.

Opći upit

Obrazac se učitava...

Za opće upite u pogledu zapošljavanja, medija, informacija o tvrtki.
Navedite pojedinosti o svom zahtjevu.

Podaci navedeni u ovom obrascu za kontakt upotrijebit će se kako bi tvrtka Carl Zeiss Meditec AG ili naše lokalne prodajne tvrtke Carl Zeiss Meditec odgovorile na vaš zahtjev putem e-pošte ili telefona. Ako želite saznati više o tome kako tvrtka ZEISS obrađuje podatke, pročitajte našu obavijest o zaštiti osobnih podataka.